Vrátenie tovaru / Reklamacía

VRÁTENIE TOVARU

Zakúpili ste výrobok na e-shope stima.sk? Môžete ho bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia.

Ako vrátiť tovar zakúpený v e-shope?

1. Najprv nás kontaktujte formou emailu na info@stima.sk, aby sme mohli vrátenie evidovať a očakávať tovar.

2. Vráťte výrobok do pôvodného stavu, aby sme vám mohli vrátiť plnú kúpnu cenu. Spolu s výrobkom nezabudnite priložiť na vrátenie tiež všetko príslušenstvo a doklady (Ak ste k danému výrobku získali aj darček, je potrebné ho vrátiť spolu s výrobkom. V opačnom prípade vám bude za darček účtovaná jeho plná cena). 

- Pokiaľ došlo k čiastočnému spotrebovaniu/opotrebovaniu tovaru, tovar nie je kompletný alebo bol poškodený, je nutné chýbajúcu hodnotu zaplatiť. Konkrétnu čiastku účtujeme dodatočne po prevzatí tovaru a zhodnotení reklamačným oddelením.

3. Tovar starostlivo zabaľte, ideálne do pôvodného a neporušeného obalu.
4. Do balíka vložte vytlačený formulár o odstúpení od zmluvy spoločne s kópiou predajného dokladu – účtenky.

5. Tovar vrelo odporúčame zaslať prepravnou spoločnosťou TopTrans, a predovšetkým pre Stôl, pretože ako jediná preprava disponuje paletovým prevozom. Alebo k nám môžete doviezť osobne. Ostatní prepravcovia skladajú balíky na seba av aute prerovnávajú počas jazdy, preto môže dôjsť k znehodnoteniu produktu, hoci bude dobre zabalený, jedná sa o „KREHKÝ TOVAR“ na prevoz.

5. Tovar zašlite najneskôr do 14 dní od prevzatia na túto adresu (balíček neposielajte na dobierku):

ITTC Stima, spol. s r.o.

Reklamačné oddelenie
Nerudova 1680
39601 HUMPOLEC

Peniaze za tovar Vám budú vrátené do 14 dní.

REKLAMÁCIA

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.

1. Najprv nás bezodkladne kontaktujte formou emailu na info@stima.sk, aby sme mohli reklamáciu evidovať a očakávať tovar. Stačí stručný popis závady s fotografiou.

2. Zašlite výrobok na adresu:

ITTC Stima, spol. s r.o.

Reklamačné oddelenie
Nerudova 1680
39601 HUMPOLEC

3. Do balíka vložte vytlačený formulár o reklamácii s kópiou predajného dokladu – účtenky.

4. Reklamáciu nemožno uplatniť v prípade, že výrobok nebol používaný na účely jeho používania. 

5. Akonáhle budete vedieť kedy a kde zásielku budeme môcť očakávať, kontaktujte nás. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepenie, popísanie či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Ihneď po obdržaní tovaru obdržíte reklamačný protokol. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený, opravený alebo bude vrátená kúpna cena. Peniaze za tovar Vám zašleme na Váš bankový účet čo najskôr, najneskôr do 14 dní od dní od odstúpenia od zmluvy, nie však skôr ako dôjde k doručeniu vráteného tovaru späť na naše reklamačné oddelenie (prípadne než preukážete, že vrátený tovar nám už bol odoslaný). K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné (V prípade darčeka a jeho nedodanie bude odpočítané podľa jeho hodnoty určenej na stránkach alebo inventári.). Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare v katalógu. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia. V prípade uznania reklamácie budú vrátené všetky náklady vr. Dopravy.

Budete informovaní o prijatí zásielky, hodnotení závady a následne o možnostiach riešenia (oprava, dodanie nového kusu alebo podľa dohody - riešime individuálne každú reklamáciu). Reklamácia vrátane odstránenia vady bude vybavená čo najskôr, najneskôr však do 30 dní odo dňa jej uplatnenia.